دسته بندی محصولات
    قیمت

      هر آنچه باید قبل از خرید تخت خواب بدانید

      حتما برای خرید تخت خواب مناسب منزل و یا اتاق خود درحال جست و جو در وب سایت های فروشگاهی مختلف هستید. اگر تاکنون محصول دلخواه خود را پیدا نکرده اید، با ما همراه باشید تا با کسب اطلاعات از محصولات بنیتاچوب، تجربه یک خرید لذت بخش را کسب کنید.
      اول از همه باید این نکته را ذکر کنیم که، تخت خواب های دو نفره  وتک نفره اولین گزینه انتخابی برای دکوراسیون کردن اتاق خواب به شمار می آیند. شما می توانید با استفاده از یک سرویس خواب لوکس و شیک به سادگی به دیزاین اتاق خواب خود بپردازید.

      تخت خواب چوبی / ام  دی اف  MDF

      یکی از مهم ترین ابزاری که در اتاق خواب ها به کار می رود سرویس خواب است و انتخاب نوع سرویس خواب اتاق شما بستگی به چیدمان و سلیقه شما دارد.
      تخت خواب یکی از اسباب بزرگ در جایی از خانه است که برای خواب و به‌عنوان جای اصلی استراحت از آن استفاده می‌شود. در تعریف لغت‌نامه ای بیان شده که، تختی است که بر آن تشک، لحاف و بالش گذاشته شده و برای خوابیدن استفاده می‌شود. در بسیاری از فرهنگ‌ها، تخت خواب را مهم‌ترین وسیله خانه می‌دانند.
      در تخت خواب‌های امروزی، معمولاً از یک تشک که بر روی جعبه فنر قرار دارد استفاده می‌کنند. جعبه فنر، جعبه‌ای به اندازهٔ تشک است که در آن چوب و فنرهایی به‌کار رفته که امکان ارتجاع بیشتر را به تشک می‌دهد.

      اندازه تخت خواب

      اندازه تخت خواب در سراسر جهان به‌طور قابل توجهی گوناگون است، زیرا بیشتر کشورها دارای استانداردها و اصطلاحات خاص خود هستند. با این‌حال بیشتر گونه‌ها و مدل‌ها در سراسر جهان از نظر ظاهری به‌طور قابل توجهی نزدیک به‌هم هستند. مهم ترین معیاری که برای اندازه تخت خواب خود باید در نطر بگیرید این است که سایز تخت خواب شما متناسب با ابعاد و فضای داخلی منزل و اتاق شما باشد.
      ما در بنیتاچوب تخت های تک نفره و دو نفره را با توجه به سایز های استاندارد طراحی و تولید کرده ایم . اما چنانچه شما قصد دارید اندازه تخت خود را تغییر دهید، ابتدا باید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بعد تخت خود را متناسب به ابعاد استانداردی که میخواهید سفارش دهید.

      مدل های تخت خواب

      بنیتاچوب یکی از تولیدکنندگان تخت های تک نفره و دو نفره است که به فکر انواع سلیقه ها و سبک های جدید دکوراسیون اتاق خواب های منزل شما است. تخت های تولیدی ما در انواع رنگ، جنس و سایز برای هر نوع سلیقه ای موجود می باشد. تنوع کارهای ما بسیار بالا است و شما میتوانید با مراجعه به وب سایت رسمی بنیتا چوب و یا پیج اینستاگرام ما طرح موردعلاقه خود را جستجو، انتخاب و سپس ثبت سفارش کنید. و باید به این توجه داشت که از مدل های امروزی و مدرن تا مدل های کلاسیک و فانتزی در فروشگاه بنیتاچوب موجود می باشد، و هیچ محدودیتی شامل حال شما نخواهد بود.
      انواع مدل تخت های بنیتا چوب رامیتوانید در بالای این صفحه مشاهده کنید.

      شما میتوانید برای طراحی دکوراسیون بهتر اتاق خواب خود، مقاله مربوط به “چیدمان اصولی تخت خواب در اتاق خواب کوچک” را مطالعه کنید.

      قیمت تخت خواب

      تخت خواب های ما از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و درمقابل قیمت دارای کیفیت بی نظیری بوده که تمامی مشتریان را راضی خواهند کرد. و شما میتوانید تمامی قیمت های محصولات ما را در قسمت توضیحات محصول مشاهده کنید.
      همچنین مفتخریم که در طول سال های کاری، باوجود نوسانات قیمتی بسیار شدید در بازار، همواره قیمت های خود را در حداقل ترین حالت ممکن حفظ نموده ایم تا به نوبه خود رفاه مشتریان عزیزمان را تامین کرده باشیم.

      چرا از بنیتاچوب خرید کنیم؟

      بنیتاچوب تولیدکننده انواع جاکفشی و سرویس خواب است.
      تمامی محصولات موجود در کارخانه ما توسط تیم حرفه ای و مجرب ، طراحی و تولید شده اند.  
      علاوه بر آن متریال مورد استفاده در محصولات بنیتاچوب درجه یک و وارداتی هستند.
       قیمت های محصولات ما با توجه به اینکه تولید داخلی هستند، بسیار مقرون به صرفه نیز میباشند و چه چیزی بهتر از خرید از تولید کننده!
      اگر برای خرید نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. پشتیبانی سریع و تمام وقت ما نیز میتواند دلیلی بر این باشد که ما را برای خرید محصولات خود انتخاب می کنید.

       

      علاوه بر اینها بنیتاچوب محصولات دیگری نظیر جاکفشی چوبی را نیز دارد، شما میتوانید با مراجعه به صفحه جاکفشی ام دی اف MDF، اطلاعات دقیق تری را نیز مطالعه کنید.

      اطلاعات تماس با ما

      شماره های تماس:


      09123179865 – آقای محمدلو

      09126848024 – آقای شکری
      021-56832633 – شماره کارگاه

      آدرس : 

      تهران اسلامشهر شهرک الاهیه شهرک طالقانی خیابان پهلوان پلاک ١٣٩

      شبکه های اجتماعی :

      benitachoob.ir – اینستاگرام