مقالات

پر فروش ترین مدل های جا کفشی آپارتمانی در سال جدید

جاکفشی چوبی و ام دی اف

پر فروش ترین مدل های جا کفشی آپارتمانی در سال جدید

در آپارتمان‌های کوچک، فضای ناکافی برای قرارگیری وسایل ضروری یکی از مسائلی است که ممکن است با آن روبه رو شویم. در این مقاله قصد داریم شما را با جاکفشی های  آپارتمانی که به عنوان راه حلی هوشمندانه برای استفاده حداکثری از فضای خانه اند آشنا کنیم. همچنین به معرفی انواع پرفروش‌ترین جاکفشی آپارتمانی در سال جدید و نکات مهم در انتخاب و نگهداری از جاکفشی ها خواهیم پرداخت.

مفهوم جاکفشی آپارتمانی چیست؟

جاکفشی آپارتمانی یکی از محصولاتی است که به طور خاص برای نگهداری کفش در منازل و آپارتمان‌های کوچک طراحی شده است. این محصول به دلیل طراحی هوشمندانه‌، نه تنها مساحت زیادی از فضای خانه را اشغال نمی‌کند، بلکه بسیار جادار و قابلیت قرارگیری تعداد زیادی از کفش‌های شما را دارد، درحالی که به راحتی به کفش‌های خود دسترسی دارید.
به طور کلی این نوع جاکفشی می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی باشد که در آپارتمان یا خانه های کوچک زندگی می‌کنند و به دنبال راهی برای استفاده بهینه از فضای محدود خود هستند. با استفاده از این جاکفشی ها می‌توان کفش‌ها را به صورت منظم و اصولی نگهداری کرد و فضای اضافی را برای استفاده از وسایل دیگر در خانه داشت.
علاوه بر این، جاکفشی می‌تواند یک قطعه دکوراتیو نیز باشد که به زیبایی و دکوراسیون خانه کمک می‌کند وجلوه خاصی میدهد. این وسیله معمولاً در طراح‌های مختلفی موجود است که باتوجه به سلیقه و سبک دکور خانه‌های مختلف می‌تواند بسیار متنوع باشد.

بیشتر بخوانید: ایده های مینیمال برای دکوراسیون با جا کفشی چوبی

استفاده از جاکفشی آپارتمانی دارای مزایایی است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جاگیر نبودن
  • دسترسی راحت
  • حفظ کیفیت کفش
  • طراحی جذاب و سبک
  • جمع‌آوری کفش‌های اضافی

نکات مهم در خرید جاکفشی آپارتمانی

جاکفشی چوبی یکی از محبوب ترین نوع از جاکفشی ها است که بسیاری از افراد برای دکوراسیون منزل خود از آن استفاده می کنند. در ادامه چند نکته مهم برای خرید جاکفشی چوبی را شرح داده ایم:

اندازه و شکل جاکفشی

برای خرید جاکفشی چوبی بهتر است در ابتدا مکان قرار گیری آن را مشخص کنید و سپس اندازه و شکل مناسب برای آن را بر اساس فضای موجود انتخاب کنید.

جنس چوب

جاکفشی های چوبی در مواد مختلفی مانند درختان سخت و نرم وجود دارند. برای خرید جاکفشی چوبی مطمئن شوید که جنس چوب آن با کیفیت و با دوام است.

پایه جاکفشی

برخی از جاکفشی ها دارای پایه هستند و برخی نیز ندارند. در صورتی که قصد دارید جاکفشی را روی فرش یا موکت قرار دهید، بهتر است جاکفشی آپارتمانی خود را با پایه انتخاب کنید تا از آسیب به فرش جلوگیری شود، معمولا بیشتر پایه های جاکفشی بنیتا از جنس پلیمری رنگی است.

طرح و رنگ

جاکفشی های چوبی در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. در صورتی که قصد دارید جاکفشی را با دکوراسیون خود هماهنگ کنید، بهتر است طرح و رنگ مناسبی انتخاب کنید.

قیمت

قیمت جاکفشی های چوبی با توجه به اندازه، جنس چوب و طرح و رنگ آن ها متفاوت است. برای خرید جاکفشی چوبی مطمئن شوید که بهترین قیمت را برای کیفیت مناسب پرداخت می کنید.

کیفیت ساخت

قبل از خرید جاکفشی آپارتمانی، بهتر است کیفیت ساخت آن را بررسی کنید. مطمئن شوید که جاکفشی با دقت و کیفیت ساخته شده است و هیچ گونه نقصی در آن وجود ندارد.

پوشش محافظ

برخی از جاکفشی ها دارای پوشش محافظ هستند که از خراش و سایش محافظت می کند. اگر قصد دارید جاکفشی را برای محل های پر تردد مانند درب ورودی استفاده کنید، بهتر است جاکفشی با پوشش محافظ را انتخاب کنید.

خرید از برند معتبر

برند های مختلفی در زمینه تولید جاکفشی یا فروش آن فعالیت می کنند. بهتر است برای خرید جاکفشی آپارتمانی به برند های معتبر و با تجربه ترجیح دهید تا از کیفیت بهتری برخوردار شوید.

تضمین کیفیت

پیش از خرید جاکفشی، از فروشنده یا تولید کننده، تضمین کیفیت کالا را بخواهید تا در صورت وجود هر گونه مشکل در جاکفشی، بتوانید اقدام به تعویض آن کنید.

نکات مهم در نگهداری جاکفشی آپارتمانی

جاکفشی آپارتمانی در طرح‌های زیبا و کلاسیک تولید می‌شود و نگهداری آن‌ها نیاز به مراقبت دارد تا به دور از خطرات مانند شکستن، خراش خوردگی و پوسیدن باشند. در ادامه به نکات مهم در نگهداری جاکفشی چوبی می‌پردازیم:

محل قرارگیری جاکفشی

قطعا شما قصد دارید از جاکفشی‌ خود به مدت طولانی استفاده کنید، بنابراین آن‌ را در جای خشک و محافظت‌شده از رطوبت و حرارت قرار دهید.

تمیز کردن

جاکفشی‌های چوبی را با یک پارچه نرم و خشک تمیز کنید. از شستن آن‌ها با آب یا یا مواد شوینده قوی خودداری کنید، زیرا این کار ممکن است باعث تغییر شکل یا پوسیدگی آن‌ها شود.

روغن‌دهی

اگر جاکفشی‌های چوبی شما خشک شده‌اند، می‌توانید از روغن مواد طبیعی مانند روغن زیتون، روغن بادام یا روغن نارگیل استفاده کنید. این کار باعث نرم‌تر شدن چوب و جلوگیری از پوسیدگی آن می‌شود.

جلوگیری از شکستن

جاکفشی‌های آپارتمانی تحمل وزن زیاد ندارند. بنابراین، از قرار دادن وسایل سنگین بر روی آن‌ها خودداری کنید.

حفاظت از جاکفشی‌های چوبی در برابر حشرات

حشراتی مانند مورچه‌ها و کرم‌ها می‌توانند جاکفشی‌های چوبی را تخریب کنند. برای جلوگیری از این اتفاق، می‌توانید از مواد شیمیایی حشره‌کش استفاده کنید.

نگهداری در دمای مناسب

دمای بالا و پایین می‌تواند باعث تغییر شکل جاکفشی‌ها شود. اگر شما ساکن جنوب کشور هستید قطعا تابستان‌های داغی را تجربه می‌کنید بنابراین، جاکفشی‌ خود را در داخل خانه و در دمای مناسب نگه دارید. دمای 20-15 درجه سانتی‌گراد مناسب برای نگهداری جاکفشی‌های چوبی است.

تعمیر و نگهداری

در صورت شکستگی یا خراشیدگی جاکفشی‌ آپارتمانی، آن‌ها را تعمیر کنید تا از خطرات بیشتری جلوگیری کنید. همچنین، به دوره‌های نگهداری و تعمیرات جاکفشی‌های خود توجه کنید.

استفاده از پایه جاکفشی

برای جلوگیری از خشک شدن یا تغییر شکل جاکفشی‌های چوبی، می‌توانید از پایه جاکفشی استفاده کنید. این پایه‌ها باعث جریان هوا در اطراف جاکفشی‌ها شده و به آن‌ها کمک می‌کنند تا خشک نشوند.

استفاده از روکش جاکفشی

استفاده از روکش جاکفشی برای محافظت از جاکفشی‌ها در برابر گرد و غبار و خطرات دیگر مفید است.

نگهداری در محل مناسب

جاکفشی‌ منزل خود را در محیطی با وسعت کافی و به فاصله از درب ورودی قرار دهید تا هنگام ورود و خروج افراد باعث ایجاد مشکل، ساییدگی یا خراشیدگی نشود.
نگهداری در محلی به دور از نور مستقیم خورشید
نور قوی می‌تواند باعث تغییر رنگ و شکل جاکفشی‌‌ها شود شود. برای جلوگیری از این اتفاق، جاکفشی‌های چوبی را در محیط داخلی مانند راه پله یا داخل منزل نگه دارید.

سخن پایانی

جاکفشی ها یکی از پرکاربردترین وسیله‌های منزل هستند که انتخاب و نگهداری آن‌ها بسیار دارای اهمیت است. جا کفشی آپارتمانی راه حلی هوشمندانه برای نگهداری از کفش‌ها در فضایی کوچک و البته جادار است. درواقع این وسیله برای خانه‌ها یا آپارتمان‌هایی با متراژ پایین تولید شده است تا باوجود اشغال کمترین فضا، بسیار کاربردی باشد.
امروزه این مدل جاکفشی‌ها در طرح‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که از پرفروش‌ترین مدل‌های جاکفشی آپارتمانی در سال جدید می‌توان به جاکفشی کمجا داشبوردی، جاکفشی نیمکت دار، جا کفشی سه درب پاستور، جا کفشی مدل نیکان و غیره اشاره کرد.

درباره ما بنیتاچوب

محصولات مرتبط :

تماس با ما :

09123179865 – آقای محمدلو
09126848024 – آقای شکری
021-56832633 -کارگاه

    بازگشت به لیست

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *