مقالات

سرویس خواب های کم جا

تخت خواب کم جا

سرویس خواب های کم جا

انتخاب تخت مناسب برای خانه های کوچک و آپارتمانی

بیشتر زندگی های امروزی در خانه های کوچک و آپارتمانی می‌گذرد و مردم مجبورند وسایل خود را طوری خریداری کنند که مناسب این فضا باشد. به علت کوچک بودن خانه ها مدل های مبلمان و تخت خواب های کم جا و تاشو در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است. این تخت ها به علت فضای کمی که اشغال می کنند برای خانه های کوچک می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند که علاوه بر داشتن زیبایی شما می‌توانید از فضای محیط خود نهایت استفاده را داشته باشید.

بیشتر بخوانید (پر طرفدارترین سبک های تخت خواب ام دی اف)

خرید تخت های کم جا و تاشو

بسیاری از افراد به خاطر اینکه اتاق خواب های بسیار کوچکی دارند مجبور می‌شوند که خیلی از وسایل را خریداری نکند و حتی بعضی ها فکر می کنند که نمی توانند در خانه خود تخت خواب داشته باشند. اما با وجود این تخت خواب ها که تاشو هستن مردم می توانند با توجه به سبک منزل خود و ابعادی که برای تخت می توانند داشته باشند این تخت ها را در طرح ها اندازه‌های مختلف خریداری کنند.

سرویس خواب های کم جا

سرویس خواب‌های کم جا به عنوان یک محصول مبلمانی طراحی شده‌اند که در مکان‌هایی با فضای محدود کاربرد دارند. این نوع تخت خواب‌ها به دلیل اندازه‌، شکل‌ها و نحوه‌ی استفاده‌ی بهینه از فضا، به عنوان گزینه‌های عالی در طراحی داخلی محیط‌های کوچک و محدود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی های سرویس خواب های کم جا

برخی از ویژگی‌های معمول سرویس خواب‌های کم جا عبارتند از:

اندازه کوچک: سرویس خواب‌های کم جا از اندازه‌های کوچک‌تری نسبت به تخت‌های استاندارد برخوردارند. این اندازه‌ها باعث می‌شود تا فضای بیشتری در اتاق مخصوصاً در فضاهای کوچک‌تر از مساحت استاندارد، مانند استودیوها، آپارتمان‌های کوچک و اتاق‌های کوچک در خانه‌ها، صرفه‌جویی شود.

قابلیت تبدیل شدن: برخی سرویس خواب‌های کم جا از قابلیت تبدیل شدن به دیگر اشیاء یا مبلمان‌ها نیز برخوردار هستند. به عنوان مثال، بعضی از آن‌ها می‌توانند تبدیل به مبل‌ها، میزها یا کمدها شوند تا هنگام عدم استفاده از خواب، فضای اضافی ایجاد شود.

ذخیره‌سازی مداوم: یکی از ویژگی‌های معمول سرویس خواب‌های کم جا، دارا بودن فضای ذخیره‌سازی مختلف است. این فضاهای ذخیره‌سازی می‌توانند در قسمت‌های زیر خواب، در قسمت‌های جانبی یا حتی در بخش‌های مخصوص زیر تخت وجود داشته باشند.

طراحی منحصر به فرد: سرویس خواب‌های کم جا معمولاً طراحی‌های جذاب و منحصر به فردی دارند که می‌توانند به‌عنوان یک تکه دکوراتیو و شیک در فضای داخلی اتاق مورد استفاده قرار بگیرند.

متناسب با نیازهای کاربر: این نوع خواب‌ها معمولاً با توجه به نیازهای کاربران به طور خاص طراحی می‌شوند، بنابراین ممکن است برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی باشند که باعث راحتی بیشتر کاربر می‌شوند.

برای مشاهده ی تخت خواب های ام دی اف کلیک کنید.

سرویس خواب های کم جا در چه محل هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

سرویس خواب‌های کم جا معمولاً به عنوان گزینه‌های مناسبی برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع سرویس خواب‌ها به دلیل طراحی خاص و کاربردی که دارند، می‌توانند در فضاهای محدود مانند استودیوها، آپارتمان‌های کوچک و اتاق‌های کم جا مورد استفاده قرار گیرند.

نمونه های تخت خواب های کم جا

یکی از معروف‌ترین نوع سرویس خواب‌های کم جا، سرویس خواب‌های جداری (wall beds) یا معمولاً به نام تجاری آن‌ها “تخت خواب” (Murphy beds) است. این نوع تخت خواب‌ها به صورت عمودی به دیوار نصب می‌شوند و می‌توانند در هنگام استفاده بر روی زمین آورده شده و بعد از پایان استفاده به سادگی به دیوار برگردانده شوند. این روش به شما امکان می‌دهد تا در طول روز فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید و در شب فضای کافی برای استفاده از تخت خواب داشته باشید.

سرویس خواب‌های دیگری نیز وجود دارند که به طور خاص برای فضاهای کم جا طراحی شده‌اند. برخی از این سرویس خواب‌ها شامل تخت خواب‌هایی هستند که به سقف آویزان می‌شوند و در هنگام استفاده می‌توانند به پایین آورده شده و بعد از استفاده مجدداً به سمت سقف برگردند. برخی مدل‌ها همچنین دارای فضای ذخیره‌سازی برای نگهداری لوازم خواب هستند که به شما امکان می‌دهد در فضای محدود خود بیشترین استفاده را ببرید.

پیدا کردن تخت خواب مناسب 

در نهایت، برای یافتن سرویس خواب‌های کم جا و مناسب بهتر است به فروشگاه‌های مبلمان محلی یا فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید. این فروشگاه‌ها معمولاً مجموعه‌ای از سرویس خواب‌های مختلف را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید با توجه به نیازها و اندازه فضای خود، گزینه‌ای را که بهترین به نظر می‌رسد انتخاب کنید.

قیمت تخت خواب های کم جا

قیمت تمامی مدل های تخت خواب متغیر است و بستگی به عواملی همچون (سایز، جنس به کار رفته در محصول و…) دارد و شما برای آگاهی از قیمت دقیق و به روز مجموعه ما باید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که شما با توجه به نیاز و محل اقامت خود باید نوع تخت خواب خود را انتخاب کنید و یا حتی این تصمیم گیری شما برای خرید تخت خواب خودتان بستگی به سلیقه خودتان هم دارد. پس از بررسی همه ی جوانب و مقایسه ی آنان بهتر است تخت خواب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ما در بنیتاچوب انواع تخت خواب های چوبی را برای هر سلیقه و سبکی تولید کرده ایم و حتی اگر شما درخواست طراحی مدل و سبک دیگری را داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن را سفارش دهید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس بگیرید.

09123179865 – آقای محمدلو

09126848024 – آقای شکری

021-56832633 -کارخانه

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *