مقالات

ایده های مینیمال برای دکوراسیون با جا کفشی چوبی

جاکفشی چوبی و ام دی اف

ایده های مینیمال برای دکوراسیون با جا کفشی چوبی

دیدن کفش های نامرتب و نامنظم چه داخل ورودی خانه باشند و چه پشت در، احساس ناخوشایندی را منتقل می کنند. علاوه بر بی نظمی، کفش هایی که هر کدام به حال خود رها شده باشند، بیشتر آسیب می بینند، بیشتر به واکس و شستشو نیاز پیدا می کنند و زودتر از قیافه می افتند. راه حل این مشکل تنها و تنها تهیه یک جاکفشی جدید متناسب با شرایطتان است.

چرا می گوییم جاکفشی جدید باید متناسب با شرایط شما باشد؟

چون اگر نتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و پاسخگوی نیازهای شما نباشد، خیلی زود به یک عضو دکوری بدل می شود که گوشه ورودی خانه آرمیده است و باز هم کفش ها بیرون از خانه تان سرگردان می مانند.

هنگامی که به چیدمان منزل خود را فکر می‌کنیم، ممکن است انواع مدل‌های جاکفشی در چیدمان منزل ذهن شما را درگیر کند. جاکفشی‌ها شاید جزء وسایل بزرگ و شاخص خانه نباشند اما تاثیر زیادی بر جلوه دکور منزل شما خواهند داشت. در این مطلب به معرفی انواع مدل های جاکفشی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: پر فروش ترین مدل های جا کفشی آپارتمانی در سال جدید

امروزه بسیاری از افراد از جا کفشی های مدل مینیمال استفاده میکنند، و این جاکفشی ها طرفداران خاص خودش را دارد؛ ما در این مقاله قصد داریم شما را با ایده های مینیمال برای دکوراسیون با جاکفشی چوبی و همچنین با انواع جاکفشی های چوبی خاص و منحصر به فرد آشنا کنیم؛ کنیم که، به سادگی و با هزینه بسیار ناچیزی ساخته می شوند، اما نقش بسیاری در زیبایی و برجسته سازی دکوراسیون داخلی شما ایفا می کنند. و در ادامه این مطلب سعی کردیم  تا با معرفی چند ایده جاکفشی جدید، شما را در انتخاب جاکفشی متناسب با سبک چیدمان خانه تان راهنمایی کنیم.

به طور کلی جاکفشی انولع مختلفی دارد مانند:

  • جاکفشی فلزی
  • جاکفشی چوبی
  • جاکفشی MDF
  • جاکفشی ایستاده
  • جاکفشی آینه دار
  • جاکفشی پایه دار
  • جاکفشی نشیمن دار
  • جاکفشی داشبوردی
  • جاکفشی مدرن مینیمال
  • مدل جاکفشی مدرن از جنس استیل

جاکفشی فلزی

جاکفشی برای دکوراسیون مینیمال مناسب است. ظاهر آن بسیار ساده بوده و فضای لازم برای قرارگیری کفش‌ها را دارد. همچنین این جاکفشی‌ها قابلیت جابه‌جایی هم داشته و اغلب بدون درب هستند. در خرید این مدل جاکفشی حتما به این موضوع توجه کنید که با دکور خانه شما هماهنگ باشد.

جاکفشی چوبی

در انواع مدل‌های جاکفشی در چیدمان منزل، جاکفشی چوبی مناسب دکوراسیون‌های سنتی، کلاسیک و روستیک است. طرح این جاکفشی‌ها ساده بوده و در انواع مدل‌های تاشو، درب‌دار و ریلی موجود است.

جاکفشی MDF

این نوع جاکفشی برای دکوراسیون کلاسیک و روستیک مناسب‌تر است. جاکفشی ام دی اف به نسبت جاکفشی چوب طبیعی ارزان‌تر بوده و در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار یافت می‌شود. بهترین رنگ برای این جاکفشی رنگ خنثی است.

جاکفشی ایستاده
این نوع جاکفشی برای آپارتمان‌های کوچک مناسب است. تعداد طبقات آن قابل تغییر است. بهتر است این مدل را به‌صورت توکار در خانه استفاده کنید تا فضای بسیار کمی را اشغال کرده و زیبایی دکور منزل را دوچندان کند.

جاکفشی آینه دار

این جاکفشی برای منازلی که راهرو دارند مناسب است. گاهی اوقات درب خاصی بر روی بدنه جاکفشی تعبیه شده که علاوه بر قرارگیری آینه بر روی درب، فضایی هم برای گذاشتن لوازم آرایش و وسایل شخصی فراهم می‌کند. مدل‌های بسیار جدید آن از نوع جاکفشی ریلی، آینه‌دار هستند که مناسب سبک دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن بوده و نقطه کانونی بسیار شیک در کنار درب ورودی یا داخل راهرو ایجاد می‌کنند.

مزیت این مدل جاکفشی جدید این است که می‌توانید جاکفشی خودتان را با ابعاد و طرح مناسب با فضای خانه پیدا کنید. یک نمونه فانتزی از این مدل جاکفشی که توجه من را به خودش جلب کرده است را در زیر مشاهده می‌کنید.

جاکفشی پایه دار

یکی از انواع مدل های جاکفشی در چیدمان منزل مدل پایه‌دار است. این مدل برای کسانی مناسب است که محل جاکفشی را بسیار تغییر می‌دهند. جنس این جاکفشی‌ها پلاستیکی یا از نوع استیل بوده و به‌گونه‌ای هستند که می‌توان آن‌ها را به راحتی حمل کرد.

جاکفشی نشیمن دار

جاکفشی نشیمن‌دار برای کسانی مناسب است که تمایل دارند کفش خود را به‌صورت نشسته بپوشند. این مدل‌ها ارتفاع کوتاهی داشته و فضای خیلی کمی دارند.

جاکفشی داشبوردی

جاکفشی داشبوردی در بین انواع مدل‌های جاکفشی در چیدمان منزل، جایگاه ویژه‌ای دارد که بسیار هم پرفروش است. فضای بسیار زیادی دارد و در قسمت فوقانی آن یک کشو برای نگهداری از واکس و سایر وسایل ساخته شده است. می‌توانید به‌عنوان جاکفشی ورودی از آن استفاده کنید.

جاکفشی مدرن مینیمال

جاکفشی های مینیمال همانطور که مشخص است طرحی ساده اما بسیار زیبا و جذاب دارند و اکثر این جاکفشی ها از ام دی اف است. همچنین این جاکفشی ها با جنس لترون و نئوپان هم یافت می شود که توصیه به استفاده از آن نمی کنیم.

مدل جاکفشی مدرن از جنس استیل

این مدل جاکفشی مدرن از جنس استیل است. می توانید در کنار کفش از وسایل دیگری برای نشستن روی طبقات استفاده کنید تا هر چیزی را که لازم دارید هنگام خروج از خانه در دسترس داشته باشید.

سخن پایانی

جاکفشی از لوازم ضروری هر دکوراسیون و منزلی است که نباید آن را نادیده گرفت و در زمان انتخاب مدل جاکفشی و جالباسی و یا خرید جاکفشی باید نگاهی دقیق تر به دکوراسیون خود بیندازیم.با توجه به زندگی امروزه اکثر خانه ها سبک مدرن را در دکوراسیون خود پیش گرفته اند.

درباره بنیتاچوب

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *